Formació 2019-2020

Àrea de Formació

64358756_3359107530781198_2862597897512288256_n

III EDICIÓ DEL CURS DE MUSICOTERÀPIA APLICADA AL DANY NEUROLÒGIC I LES MALALTIES NEURODEGENERATIVES. (8h)

Es tracta d’un curs teòric-pràctic, dirigit als professionals del mon de la salut, l’educació, l’àmbit social i totes aquelles persones que estiguin interessades en aprendre una nova aproximació de tractament al pacient amb lesió neurològica.
La Musicoteràpia neurològica està internacionalment avalada com a teràpia efectiva en pacients amb dany neurològic, a l’hora que compta amb una àmplia evidència científica que la sustenta.
Amb aquest curs pretenem donar recursos i tècniques des de la Musicoteràpia per a aplicar amb aquest col·lectiu.
La durada del curs és de 8 hores.
Contingut
1. Bases d’intervenció des de la Musicoteràpia Neurològica: principis i evidències.
2. Col·lectius d’aplicació. Descripció i objectius/necessitats a treballar:
2.1. Pacient adult (AVC, Parkinson, Enfermetat d’Alzheimer, TCE, altres demències i patologies neurodegeneratives, …).
2.2. Pacient infantil (Paràlisis Cerebral, TCE, Síndromes i Malalties Rares,…).
3. Tècniques d’intervenció:
3.1. Àrea sensoriomotriu.
3.2. Àrea de la comunicació i el llenguatge.
3.3. Àrea socio-emocional.
3.4. Àrea cognitiva.

Imparteix: Anna Garcia Psicòloga sanitària i Musicoterapeuta del equip de “MusicoteràpiaBCN Psicologia i Musicoteràpia clíniques” formada en la especialització Musicoteràpia neurològica de Thaut a Instituto Map de Vitoria.

Adreçats a: professionals i estudiants de l’ambit de la salut, clínic, social, educatiu, artístic, musical i a persones interessades en la disciplina.

Es lliurarà dossier del curs i certificat d’assistència, son cursos avalats pel Grup de treball de Musicoteràpia del Col.legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya ( GT Musicoteràpia COPC) i bonificables per a empreses.

Horari: Dissabte 5 d’octubre de 2019  de 10h a 14h i de 16 a 20h
Lloc: Musicoteràpia BCN Psicologia i musicoteràpia clíniques”  sala carrer verntallat 29 (plaça de nord) Gràcia
Preu:150€ abans del 1 de setembre i 200€ després

Formulario d’inscripció https://forms.gle/AYCHAWjT2mviTVpUA

Més informació i inscripción contacte@psicologiamusicoterpiabcn.com

Places limitades!

IMG_3129.jpg

•T A L L E R R E C U R S O S D E M U S I C O T E R À P I A E N A U T I S M E •

Amb aquest #taller us oferim #recursos de la Musicoteràpia enfocada des d’una orientació psicològica per a la #intervenció amb autisme en l’àmbit clínic, social i educatiu.
La #música és una eina no invasiva que emprada de forma terapèutica en les persones amb autisme, els estimula el llenguatge, potencia la comunicació, la interacció i la expressió emocional entre d’altres.

👩🏻‍💼Imparteix: Anna García #Psicòloga sanitària #psicoterapeuta, fisoterapeuta i #musicoterapeuta de l’equip de “Musicoteràpia BCN #Psicologia i #musicoteràpia clíniques”
Amb amplia experiencia en el tractament de trastorns del desenvolupament, #TEA, #Autisme #TGD.

Dirigit a families i persones interessades en conèixer com intervenir en Autisme i a professionals dels l’àmbits de la salut , l’educació i el social.

📅Data: Dissabte 19 d’octubre de 10 a 14h
📍Lloc: “Musicoteràpia BCN Psicologia i musicoteràpia clíniques” – Sala del Carrer Verntallat 29 local 08024 Barcelona (Barri de Gràcia)

Preu: 90€

📝inscripció: https://forms.gle/Uo3XYdpxHwRQyDxX9

contacte@psicologiamusicoterapiabcn.com

www.musicoterapiabcn.com
www.psicologiamusicoterapiabcn.com

Places limitades!

Aquest curs està dissenyat per aprendre i aprofundir en l’ús de la Musicoteràpia amb nens amb diversitat funcional i necessitats psicològiques i de salut mental.

És un curs on tractarem les diferents patologies o trastorns que ens podem trobar en la població infantil, i es facilitaran els recursos i coneixements necessaris per poder treballar des de la Musicoteràpia. Explorarem les diferents tècniques que podem fer servir i es farà exposició de casos reals.

La metodologia del curs serà per tant teòric-pràctica i està dirigit a professionals dels àmbits de la salut, educació i social interessats en l’ús terapèutic de la música amb nens i a persones interessades en la disciplina.

No calen coneixements musicals per a gaudir del curs.
L’idioma del curs en català o castellà en funció de les necessitats dels assistents.

Duració: 12 hores

Contingut:

A-Musicoteràpia en trastorns del desenvolupament:

-Trastorns del aprenentatge ( dislèxia…)

-Discapacitat intel·lectual

-Trastorns de la comunicació

-TEA i TGD

-TDA/H

B-Musicoteràpia i trastorns emocionals

C-Musicoteràpia i trastorns congènits o adquirits.

-Paràlisi cerebral

-Patologies genètiques

-Malalties Rares

IMPARTEIX Ana Garcia , psicòloga sanitària col·legiada , musicoterapeuta i fisioterapeuta de l’equip de “MusicoteràpiaBCN Psicologia i musicoteràpia clíniques” http://www.musicoterapiabcn.com

El curs esta avalat pel Grup de treball de Musicoteràpia de la secció clínica del COPC ( Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya) i és bonificable per empreses.

Dates: 27 i 28 de desembre

Divendres 27 dedesembre  17h a 21h

Dissabte 28 de desembre  10h a 14h i de 16h a 20h

Preu 280€

Del 15 d’agost al 1 de setembre 170€

Del 1 de setembre al 15 de setembre 200€

Del 15 de setembre al 15 d’octubre 230€

Del 15 d’octubre al 15 de novembre 250€

A partir del 15 de novembre  280€

Lloc: “Musicoteràpia BCN Psicologia i musicoteràpia clíniques” sala carrer verntallat 29 (plaça de nord) Gràcia

Més informació i inscripció contacte@psicologiamusicoterpiabcn.com

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ: https://forms.gle/vfH884bYet7eBPzo9

Places limitades!
—————
Este curso está diseñado para aprender y profundizar en el uso de la Musicoterapia con niños con diversidad funcional y necesidades psicológicas y de salud mental.

Es un curso donde trataremos las diferentes patologías o trastornos que nos podemos encontrar en la población infantil, y se facilitarán los recursos y conocimientos necesarios para poder trabajar desde la Musicoterapia. Exploraremos las diferentes técnicas que podemos utilizar y se hará exposición de casos reales.

La metodología del curso será por tanto teórico-práctica y está dirigido a profesionales de los ámbitos de la salud, educación y social interesados en el uso terapéutico de la música con niños y personas interesadas en la disciplina.

No se necesitan conocimientos musicales para disfrutar del curso.
El idioma del curso en catalán o castellano en función de las necesidades de los asistentes.

Duración: 12 horas

contenido:

A-Musicoterapia en trastornos del desarrollo:

Trastornos del aprendizaje (dislexia …)

-Discapacidad intelectual

Trastornos de la comunicación

-TEA y TGD

-TDA / H

B-Musicoterapia y trastornos emocionales

C-Musicoterapia y trastornos congénitos o adquiridos.

-Paràlisi cerebral

-Patologías genéticas

Enfermedades Raras

IMPARTE Ana Garcia, psicóloga sanitaria colegiada, musicoterapeuta y fisioterapeuta del equipo de “MusicoteràpiaBCN Psicología y musicoterapia clínicas” http://www.musicoterapiabcn.com

 

El curso esta avalado por el Grupo de trabajo de Musicoterapia de la sección clínica del COPC (Colegio Oficial de Psicología de Cataluña) y es bonificable para empresas.

Fechas:

Viernes 27 dediciembre 17h a 21h

Sábado 28 de diciembre 10h a 14h y de 16h a 20h

Precio 280€

Del 15 de agosto al 1 de septiembre 170 €

Del 1 de septiembre al 15 de septiembre 200€

Del 15 de septiembre al 15 de octubre 230 €

Del 15 de octubre al 15 de noviembre 250 €

A partir del 15 de noviembre 280 €

Lugar: “Musicoterapia BCN Psicología y musicoterapia clínicas” sala calle Verntallat 29 (plaza de norte) Gracia

Más información e inscripción contacte@psicologiamusicoterpiabcn.com

 

FORMULARIO DE INSCRIPCIÓN: https://forms.gle/vfH884bYet7eBPzo9

Plazas limitadas!

—————

 

 

f73f28f8-6420-4b3a-aad1-7a9d29a5cb38

VIII ED. CURS MUSICOTERAPIA I SALUT MENTAL.(16h)

Els #cursos de Musicoteràpia i salut mental aporten coneixements específics sobre l’aplicació de la Musicoteràpia orientada des de la psicologia, en el camp de la #salutmental.

Es tracta d’un #curs teòric-pràctic sobre el #tractament amb musicoteràpia de diversos trastorns en salut mental, amb una perspectiva psicològica.

Adreçats a professionals i estudiants de l’àmbit de la salut, clínic, social, educatiu, artístic, musical i persones interessades en la disciplina.

👩🏼Imparteix : Cristina Villafranca #psicòloga sanitària, #psicoterapeuta i #musicoterapeuta especialista en salut mental.
Directora de Musicoteràpia BCN #psicologia i #musicoteràpiaclíniques.

🔖Es lliurarà dossier del curs i certificat d’assistència, són cursos avalats pel Grup de treball de Musicoteràpia del Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya (GT Musicoteràpia COPC) i bonificables per empreses.

L’abordatge de cada trastorn es fa des de dos Blocs:
-Primera part – Bloc teòric Aproximació teòrica a diferents trastorns inscrits en el camp de la salut mental orientada a la pràctica clínica amb musicoteràpia.

-Segona part – Bloc vivencial- Pràctica musicoterapèutica mitjançant la presentació de casos reals i el Role playing.

📅16h de formació 25 i 26 de juliol de 2020 de 10-14 i de 16-20h

📍Lloc: “Musicoteràpia BCN Psicologia i musicoteràpia clíniques” – Sala del Carrer Verntallat 29 local 08024 #Barcelona (Barri de #Gràcia)

📚temari – mòduls :

Bases Musicoteràpia (25 de julio de 10-12h)

Musicoteràpia i depressió, (25 de julio de 12-14h)

Musicoteràpia i trastorns psicòtics, (25 de julio de 16-18h)

Musicoteràpia i Autisme (25 de julio de 18-20h)

Musicoteràpia i Ansietat, (26 juliol de 10-12h)

Musicoteràpia i Trastorn obsessiu compulsiu (TOC) (26 juliol de 12-14h)

Musicoteràpia i Trastorns de personalitat (26 julio de 16-18h)

Musicoteràpia i creixement personal. (26 julio de 18 -20h)

Preu: 360 €

Precio y descuentos

Hasta 1 de enero : 200€. 1/1 al 28/2: 230€. Del 1 de marzo al 15 de marzo: 260€. Del 16 de marzo al 15 de abril: 280 €. Del 16 de abril al 15 de Mayo: 320 €. A partir del 16 de Mayo: 360 €.

📝formulari d’inscripció:

 

Per a més info visitar www.musicoterapiabcn.com o escriure a contacte@psicologiamusicoterapiabcn.com

Entrevista a Cristina Villafranca

 


TALLER: RECURSOS I ESTRATÈGIES D’ESTIMULACIÓ  AMB NENS AMB DIVERSITAT FUNCIONAL

Des de la nostra pràctica clínica observem com hi ha molts pares que necessiten suport i acompanyament per aprendre a estimular de la millor forma possible al seu fill.

Amb aquest taller pretenem donar resposta a aquesta necessitat, oferint un espai on es facilitaran recursos, tècniques i coneixements per a poder treballar i estimular al nen amb diferents capacitats.

Aprendrem recursos i coneixements per potenciar tant aspectes físics i motrius, com psicològics, socioemocionals i de la comunicació.

Es tracta d’un taller dinàmic i compartit on desenvoluparem els principis bàsics de la estimulació i on podrem aprofundir en cadascuna de les situacions dels assistents en el cas de tracter-se de pares.

Dirigit a PARES  i a professionals dels àmbits de la salut, educació i social interessats en l’ús terapèutic de la música amb nens i a persones interessades en la disciplina.

Duració: 3 hores

Dates: Dissabte 1 de febrer de 10 a 13h

Preu: 75€

Fotmulari d’inscripció:

https://forms.gle/pszPXb7QUmXmWhuM8

Lloc: Musicoteràpia BCN Psicologia i musicoteràpia clíniques”  sala carrer verntallat 29 (plaça de nord) Gràcia

IMPARTEIX Ana Garcia , psicòloga sanitària col·legiada , musicoterapeuta  i fisioterapeuta de l’equip de “MusicoteràpiaBCN Psicologia i musicoteràpia clíniques” www.musicoterapiabcn.com

Places limitades!

Més informació i inscripción contacte@psicologiamusicoterpiabcn.com